Komunikace

03.11.2010 23:34

AKTUÁLNÍ DĚNÍ

Po zápase s Pivákama  byl trochu humbuk,přesto se mi hlašte na zápas s Doběticema !Po zápase by bylo dobré posedět společně,alespoň chvilku a zápas rozebrat za tepla.Někteří klucí musejí přidat!!!Hlavně fyzicky a někteří i herně.V obouch případech ale hodně!!!Nedělám si srandu!!!Po zápase to ve mě vařilo.A pěkně.Proto píši až dnes,kdy už to jen pobublává.Ať se každý nad sebou zamyslí jestli na to má,co může týmu dát a jestli nemá,tak co proto udělá aby mohl dát.Pokud proto nic neudělá,tak je nám na hovno!!!Kamarád nekamarád!!!Možná to zní namyšleně,sobecky,histericky,ale hlavně nasraně.A Vám se ten hokejbal jako líbil???Ti slabší,kteří to o sobě vědí a dokážou si to přiznat,předpokládám,že proti Doběticím zaberou a dost.Berte to jako životní zápas.Jako životní šanci.Ten kdo tu bude řvát,že to tu rozvracím ať se třeba dohodne s ostatními a budeli to vůle týmu, já klidně skončím.Myslím,že místečko si nějaké najdu a né jedno.A když né,půjdu do důchodu.Zvolte si někoho,kdo to na střídačce povede.Kdo složí lajny.Kdo rozhodne za nepříznivého stavu,že se bude hrát jen na dvě lajny.A kdo jediný bude na střídačce diskutovat k hráčům a rozhodčímu.Ostatní budou ticho!!!Děkuji za návrhy,názory,omluvy i nadávky!!!Beru všechno!!!Padni komu padni!!!

A mám to

Datum: 03.11.2010 | Vložil: Zíďa

Chlapi neblázněte, tohle je přesně to,co jsem nechtěl,aby vznikl pocit, že je tady nějaká válka mezi Lbc a Ul.To je nesmysl.Naopak, v tom souhlasím s Mácou, že je škoda, že nebyl čas se navzájem líp poznat.Myslím že jsem tam napsal jasně jak to myslím, a jak si to kdo přebere, to nechám na něm.Myslím že už jsem toho odehrál dost na to,abych mohl pustit do světa svůj názor na věc, když cítím, že je někde problém.Kluci z UL se snad neurazí a pochopí to taky.Takže ještě jednou.Nechci ku*va abysme se hádali, jediný o co mi jde, je vidět kolem sebe lidi, kteří se tou hrou baví.Chci aby si zahráli úplně všichni a aby mělo pro všechny smysl jezdit takovou dálku.Vedení týmu bych nechal dál na Vojtíšcích, protože v tom problém nevidím, to dělají dobře, jen musí občas někomu něco zopakovat,někdy zvýšit hlas, a když něco řeknou, tak je musíme poslouchat.Když pak náhodou prohrajeme, tak to hodíme na ně ;-).A jak píše Bajty,chce to jen trochu pročistit vzduch.A jestli to znamená, že si před zápasem s Doběticema rozbijeme navzájem držky a pomůže to, tak už teď si do tašky balím tričko s fotkou Chucka a nun-Chucky ;-))

Datum: 03.11.2010 | Vložil: Bajty

Zdar Kjuci, hrozně mě mrzí že se tato debata takhle zvrhla na válku na dvě strany. Ústí vs Koberec co je to za blobost?
Ten zápas mě hrozně nasral, je potřeba aby v týmu byl nějaký kápo který bude rozdávat nějaké taktické rady do hry atd. a to co řekne bude Všem svatý ať to bude dobrá rada nebo špatná. Byl bych rád kdybychom si nejlépe před zápasem z Doběticema sedli na 5 - 10 min. Jarin řekne jak se to bude hrát, tak se bude, hrát jinak je tato celá konverzace úplně o ničem........Slova jako že neumíme střídat na 3pětky co je to za blbost?? Vše je jen o taktických pokynech který ale musí říkat stále jedna Osoba/Trener/(Jarin). Rád bych tuhle konverzaci znovu otevřel před sobotním zápasemv Krupce, kdo je pro ať se přihlásí.....Všechno si vyříkáme z očí do očí a zároveň se i pročistí vzduch v týmu:-)

Jak to vidím já :odpověď.

Datum: 03.11.2010 | Vložil: Jarin

Tvá odpověď mi připadá do té to situace nešťastná.Už jen zkráceně odpovím na pár bodů,které ty zdůraňuješ a přitom tam vůbec nejsou.
Velmi nešťastné se mi jeví rozdělení hráčů ULxLB které zmiňuješ v mých řádcích neni o tomto ani zmínka a že mluvím o slabších hráčích z LB také ne.Víme ,že jsou slabí i z UL!!!
Píšeš,že se chceš hrou bavit.Já taky.Ale s Pivákama jsem se nebavil.S Duklou jsme prohráli a můžu říci ,že mě to bavilo.Prostě se jen prohrálo.A to jsme hráli na 3 lajny.Šlo čistě o přístup hráčů.
Dále píšeš o nějakém si doplnění jedné či druhé strany hráči.Chyba!Jde o složení těchto hráčů.O doplnění se hovořilo v souvislosti,kdy nás bude pro nemoc či práci málo a doplní nás hráči z Ačka.Před ligou bylo domluveno 5 hráčů z UL a je (Máca,Bláha,Douda,Zíma,Pavlas).Ani víc ani míň.Tak to bylo domluvené.Se zeptej třeba Davida Krieglera.
Co se týká hraní (píšeš na 4 lajny) na 3 lajny ,je to velmi pravděpodobné.I s tím to se počítalo,že na ně neumíme hrát je věc jiná.Pokud tam nebudete trávit 2min, v kuse a buete stříat po 40 vteřinách jak je domluveno zahrají si všichni i ty slabší(časy budeme v příštím zápase hlídat).
Je hezké,že se zastáváš i slabších z LB a jsem zvědav jak se bueš zastávat i slabších z UL.Vypadá to jako srdíčko pro tým.To je dobře.Ale aby srdíčko nebolelo,tak o tom kdo s kým nechce hrát pomlčím.A že taková slova padla.
Předpokládám,že pro zápas s Doběticema budete zdravě nabuzení a né zklíčení.Pokud bude co tak si zbytek řeknem po zápase.Bude alespoň 15min. povinné sezení hráčů co odehráli zápas.čus a doufám,že jsem nikoho neurazil.

Re: Jak to vidím já :odpověď.

Datum: 03.11.2010 | Vložil: Zíďa

Neboj Jardo, na urážení už jsem starej.Vezmu to odzadu.1)Pozápasová rozborka-souhlas.2)Kdo s kým chce nebo nechce hrát, to bysme si asi mohli říct jednou provždy, ať je to jasný.Není to(předpokládám) o žádnejch osobních důvodech, ale jen o tom, že někomu se prostě s někým hraje líp a s někým hůř,a pak nemá cenu se navzájem trápit.Osobně je mi to celkem jedno, ale nechtějte po mě abych dával góly když hasím požár za naší brankou jestli mi rozumíš ;-).A budou se ti i líp skládat lajny. 3)Ty čtyři lajny byly ironie, myslel jsem to, že neumíme hrát ani na tři 4)Vědomě na hřišti dýl nezůstávám,byl bych sám proti sobě, ale pokud to tak je,omlouvám se a budu jedině rád pokud někdo zařve ze střídačky že se střídá.Takže souhlas,ale ať v tom není chaos, přesně jak píše Hans níže.5)kluci z UL-Samozřejmě chápu,že někdo musí do práce apod., ale upřímně, na kolika zápasech kdo z nich byl?Nechci to počítat, jen řečnická otázka, přeci jen to mají o dvě hodiny blíž než my z LBC.6) Někdy se prohraje, někdy se vyhraje.Vyhrávat pořád nejde.Nejsme profíci, netrénujeme, deláme to jen pro zábavu.Ale vyhrát chci vždycky a dám do toho všechno.Baví mě to pořád, kdyby mě to nebavilo, tak to nehraju, a hlavně neprojebu půlku pracovní doby psaním do knihy návštěv ohledně věcí, který stejně všichni víme ;-)

Re: Jak to vidím já :odpověď.

Datum: 03.11.2010 | Vložil: Martin72

Strašně dlouho jsem se rozhodoval zda vůbec se do diskuse zapojit. Nedalo mi to. Tak pář řádků.
Omlouvám se za svůj výkon, ale po zdravotní stránce mi nebylo ok, celý týden jsem se pral s střevní virozóu, proto tam obrovská únava. (Já vím, fyzičku už o moc lepší nikdy mít nebudu).
Příjde mi, že kritika po zápase se týmu zvrhla, asi podle mého až úplně jinam než snad všichni chtěli. Dohodování se kdo je z Ústí a kdo z Liberce vede akorát do pekel !!!! Za sebe také mě moc mrzí, že Vás kluky z Liberce moc spíš vůbec neznám. Rád bych Vás poznal blíž. Já na hokejbal chodím, protože mě to baví a chci ho hrát pro radost, do prohry jsem náš tým všude chválil jaká je v něm pozitivní a kamarádská nálada. To je to co mi chybělo v Orlíku z kterého jsemk Vám přišel. Kluci zamyslete se co hrajeme za ligu?

Trocha Hansovi sportovní poezie

Datum: 03.11.2010 | Vložil: Hans Zach

Občas musíme polknout i hodně hořkou slinu.
Někdy vyčerpáním sýpem už za třetinu.
V klubu síla je naše víra.
Často jásá nadšenej sbor.
Někdy pláčem pro hloupej gól.
Jenže víra je naše síla.
Přišel zvláštní toreador.
Pruhovanej dres má ten podivnej tvor.
Co to píská. no to je síla.
Stejně zvládnem tenhleten match.
Banán v bráně jo není zač
Červená modrá bílá.
To je naše síla.

Jak sem to viděl JÁ ... aneb na to musim reagovat

Datum: 03.11.2010 | Vložil: Hans Zach

add 1. prokoučovanej začátek zápasu viz stav 3:0.
add 2. měl nasledovat Time-out (rozebrat dosavadní chyby, zkoncentrování se na zbytek zápasu)
add 3. hraní na 3 útoky ubíjí fnáš herní potenciál nejsme na to navyklí ani nemáme možnost si na to navyknout protože ani na Borůvce sme tak nehrály motáme se na střídačce jak vítr v bedně viz zmatky v tom kdo za koho půjde na plac. Buď to stáhnem na tři obrany a dva útoky nebo budem-li hrát na tři kompletní pětky tak bude jedna pětka sedět na prdeli na lavičce a druhá pětice bude stepovat u vrátek připravena kdykoliv střídat. ne že jeden z danný pětky bude sedět další se bude krčit v koutě střídačky co nejdál od dveří aby snad po něm někdo nemohl chtít aby střídal, zkrátka abych to dlouze neokecával jedna pětka na place druhá udělá štrudl u vrátek a bude čekat až do tý doby dokud neodejde střídat celá předcházejíci pětka. zbylá třetí pětka regeneruje komplet posazená na řiti na lavičce, zaražena jak vidle v hnoji a nebude překážet ostatním. Jasnej danej srozunmitelnej system střídání. Jen si všichni vzpomeňte na zápas s Duklou opět 15 lidí na střídačce a všichni úplně na hovno.

Jak to vidím já

Datum: 03.11.2010 | Vložil: Zíďa

Vidím Jardo že si z toho sobotního zápasu zdravě nasranej ještě dneska. Předem se omlouvám za zaplnění knihy návštěv, ale rád bych to ze sebe taky „dostal“.Myslím, že my z LBC se známe dost dlouho, a už když se dával tenhle tým dohromady, tak jsme všichni věděli, kdo jak hraje, kde má kdo svoje limity, a co můžeme od koho čekat.A s tím jsme do toho šli.Že je možná někdo "slabší" a někdo "silnější", když tomu chceš takhle říkat, ale všichni do toho dáme všechno, navzájem si pomůžeme, a všichni se tou hrou budeme zase bavit. Všichni neradi prohráváme, takže je určitě důvod být z minulého zápasu zdravě naštvaní, ale po tom co jsem zaslechl během tohoto týdne bych se rád ujistil, že v tomhle týmu jsou slova jako „zábava“, „kamarádství“, „srdíčko“ a „navzájem si pomáhat“, pořád mnohem důležitější než slova jako „postup“, nebo „vítězství za každou cenu“, který začínám slýchat nějak častěji. A myslel jsem, že po zkušenostech se Sharks to v tomhle týmu nebude nikdy potřeba, ale bohužel mě to nutí dívat se na to i z pohledu LBCxUL. Upřímně, kluky z UL ani pořádně neznám, protože se hned po zápase seberou a zmizí.Na každém zápase je někdo jiný.Kde jsou ti „stálí“, kteří měli doplňovat kluky z Liberce, pokud jich bude málo? A nebo jsem to celé špatně pochopil, a je to tak, že třináct lidí z Liberce doplňuje ty dva nebo tři z UL, kteří se zrovna rozhodnou že přijdou? A pokud se zrovna rozhodne jich přijít deset, tak řekneme „těm slabším“ z LBC, kteří jezdí poctivě na každý zápas, aby zůstali doma, že pro ně najednou není místo, protože už je dost „těch silnějších“ z UL? Protože takhle to z tvých řádků chápu.A pokud jsme na tom takhle, tak to chci vědět, protože to podle mě úplně popírá to, s čím jsme do toho šli. Jestli se z ničeho nic objevilo v Kolibě B dost hráčů z UL na to, aby dali dohromady celý tým, a jste přesvědčení, že jsou to „ti silnější“, tak pokud bychom měli hrát na čtyři pětky nebo někdo z nás nejezdit vůbec, tak to chci slyšet na rovinu.Ten jeden den z víkendu je čas, který dokážu využít i jinak než výletem do Krupky.

promluva k týmu

Datum: 03.11.2010 | Vložil: vendol

rád bych doplnil Jariho, každý hraje především za tým, a MUSÍ se přizpůsobit jeho potřebám. pokud chce hrát individuálně, tak ať jde hrát třeba kuličky. ohledně "vedení" týmu, včetně jeho pravomocí, to je dávno vyřešený: kouč Jarin (sestavy před/během zápasu), kapitán Máca (komunikace s rozhočími, změny v sestavě) a k tomu nějaký ten asistent (komunikace s rozhodčími). ostatní jsme "jen" hráči, a budeme plnit příkazy/přání/představy našeho vedení. komu se to nelíbí tak platí ta varianta s kuličkama.
co se týká kritiky, během zápasu budou "hráči" držet hubu, a poslouchat kapitána a kouče, na "úlety" rozhodčích, nebudou též reagovat. po zápase si VŠICHNI uděláme čas a pěkně za tepla si to vyříkáme. po jednom, aby ostatní měli čas to "strávit". kritika BUDE konstruktivní, bez zbytečných emocí. každý ale začne u sebe, aby si uvědomil, co pro tým(ne)udělal.
tak že asi tak ;-)